wtorek, 3 stycznia 2012

Na moim stole na powitanie Nowego Roku 2012

Pierwszy post w 2012 roku!;)
Jeszcze raz chciałabym życzyć Wam wszystkiego najwspanialszego w Nowym Roku i spełnienia wszystkich marzeń!

Jak spędziliście Sylwestra? Mam nadzieję, że wszyscy świętowali i dobrze się bawili!

A oto jak ja powitałam Nowego Roku:)



"Struffoli" - (małe smażone kuleczki oblane miodem oraz posypane owocami kandyzowanymi i posypką):


Composizione di frutta secca - (kompozycja z suszonych owoców):


Frittelle - (podobne do polskich pączków):



"Insalata di rinforzo" - ("wzmacniająca sałatka”: sałatka składa się z kalafiora, papryki, ogórków konserwowych, oliwek, kaparów i anchovies i ma za zadanie wzmocnić smak postnych dań):


 "Cappelletti" - (włoskie pierożki z nadzieniem serowym - ale tutaj z ricottą i szpinakiem, z dodatkiem Parmezanu):




 ...i w końcu tradycyjna jemioła - vischio:)


1 komentarz:

  1. Mamma mia :D Ile smakołyków :D Chętnie zjadłabym takiego pączuszka :)
    Ja też napisałam właśnie pierwszego posta w 2012 roku :)
    Felice Anno Nuovo!

    OdpowiedzUsuń

You might also like:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...