piątek, 11 maja 2012

Free printables na DZIEŃ MATKI!

Please scroll down for the English version 

W pierwszą niedzielę Maja we Włoszech obchodzony jest Dzień Matki - "Festa della Mamma"!


Najczęstszymi prezentami są bukiety kwiatów albo - dlaczego nie? Można upiec też ciasto!;)


Oto kilka pomysłów na kartkę na Dzień Matki, które ja sama zrobiłam!
(Download aby zobaczyć wszystkie kartki)


 Wydrukuj i wycinaj kartki, i napisz swoje życzenia. 

Kartki są gratis: "kosztują" tylko 1 Tweet albo 1 Facebook Share!

Kliknij na baner na download! ;)





ENGLISH VERSION:
In Italy Mothers Day ("Festa della Mamma") - is celebrated on the first Sunday of May!
The most usual presents are flowers' bouquet or - why not? You could even bake a cake!;)
Here there are some ideas for Mothers Day cards, that I realized! 
(Download to see all the cards)
Print the cards, cut them and then write your wishes.
Cards are for free: they "cost" just a Tweet or a Facebook share!
Click on the banner to download them.



2 komentarze:

  1. U nas obchodzone jest 26 maja :) więc jeszcze chwila :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Dobry pomysł z tymi kartkami.
    Zamiast części obrazków na Twoim blogu wyświetla mi się wykrzyknik w trójkącie. Czy tylko ja tak mam?

    OdpowiedzUsuń

You might also like:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...