niedziela, 28 lutego 2016

Milano

Po strasznie długiej przerwie, wracam nareszcie do bloga! Jak wiecie, w ciągu ostatnich siedmiu miesięcy byłam w Polsce, w Warszawie. Muszę Wam powiedzieć, że to były po prostu wspaniałe miesiące: poznałam wyjątkowych ludzi, widziałam fantastyczne miejsce, spacerowałam podziwiając dywany z kolorowych liści podczas pięknej złotej jesieni i zostałam z otwartymi ze zdziwienia ustami, kiedy nareszcie nadeszła śniegu :) Codziennie pracowałam a podczas weekendu eksplorowałam miasto. Ale na początku lutego wróciłam do Włoch: nowa praca, nowe miasto, nowy początek... w Mediolanie :)




Podczas ostatnich kilku tygodni wydarzyło się wiele: w ciągu czterech dni wróciłam z Warszawy i oczywiście musiałam wszystko zorganizować bo prawie od razu zaczęłam nową pracę. Nowa praca to ciężko ale jednocześnie niezwykle interesujące: podoba mi się!



Początek nie był dla mnie łatwy (ale szczerze mówiąc, początki nigdy nie są łatwe!): teraz już lepiej, podoba mi się tutaj i powoli zaczynam przyzwyczajać się do nowego środowiska.

W ostatni weekend pogoda była prześliczna: czułam się jak wiosna! A więc, wyszłam na spacer na Navigli i zrobiłam kilka zdjęć dla Was :) 






Czy byliście kiedyś w Mediolanie? Czy są miejsca, które Wam się najbardziej podobają i na które warto zajrzeć? Jeszcze nie znam to miasto bardzo dobrze więc czekam na Wasze sugestie :)





Miłej Niedzieli życzę i do następnego razu! :)


Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

You might also like:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...